AVON - NUTRA EFFECTS, MIRACLE GLOW, LIGHTWEIGHT FACIAL OIL



Dugo mi je trebalo da napišem nešto o ovom ulju iz Avona, a kako sam već na drugoj bočici, vrijeme je da se angažiram i da sastavim ovaj post.




Avon Nutra Effects Miracle Glow ulje ja ne koristim u svrhu njege. Mada smatram da bi kao takav izuzetno dobro odgovarao masnoj koži i nekome tko traži lagano ulje, koje neće na koži djelovati masno i koje će se brzo upiti.
Ja za njegu više volim prirodna, čista ulja, npr šipkovo ulje ili ulje marule, jojobe i sl.

Ovo ulje ja koristim kao primer i za pripremu kože za šminkanje.
Kada mi je podloga presuha ili mi ne odgovara njena tekstura i finiš, Miracle Glow ulje mi u većini slučaja to malo popravi.

Trajnost šminke na mojoj normalnoj koži lica je zaista dobra, nikakvog neželjenog sjaja i sebuma ne vidim, čak i na ovim toplijim danima, šminka traje solidno. Naravno da se mijenja izgled makeupa kako dan odmiče, ali ja volim taj neki dewy finiš koji nastaje tijekom dana.

Inače nemam problema sa trajanjem šminke na slicu, ali kao i svima, u ovim ljetnim danima, ako nosite šminku, radi posla i svega ostalog, ta šminka se topi i klizi s lica. Zato masnokožcima ne preporučujem koristiti ovo kao primer.
Suha i normalna koža će ga obožavati.

Primer se lagano miješa u podloge i podloga se puno ljepše prilagodi licu, pogotovo teže i podloge s jačom prekrivnom moći. Sve to puno ljepše sjeda na koži i stapa se sa teksturom kože.


Ulje miriše izuzetno blago i ugodno, osjeti se neki cvjetni miris.
Tekstura je kako i na samoj ambalaži piše, izuzetno lagana. Jako brzo se upija u kožu, te ne ostavlja očiti sjaj i masno lice.
Ja ljeti imam čudno lice, više se ljušti oko nosa, imam češće suhe pečate po licu, te su mi miteseri na nosu izražajniji, dok zimi s tim nemam problema. Korištenjem ulja kao primera umanjujem vidljivost suhih pečata i teksture nosa. Jednostavno puder se ne hvata za te suhe dijelove, nego je nanos ujednačen.

Sve u svemu imate preporuke od mene za ovaj vid korištenja Miracle Glow ulja.




2 komentara