MARK BY AVON- 9 NOVIH NIJANSI GEL SHINE LAKOVA + NAIL STYLE STUDIO LAKOVI


Kako tako dođe doba godine kad se ''prešaltamo'' na boje koji idu uz korak sa godišnjim dobima. Tako trenutno ne mogu zamisliti usne u tamnobordosmeđeljubičastim nijansama, a u jesen i zimu nikada ne bih stavila koraljce na usne ili pak nokte. Nije da pratim nešto trendove i naravno da ću se namazati bojama koje mi odgovaraju u bilo koje doba godine, nego nekako se tada najugodnije osjećam.
Ima li istomišljenika?



Avon je upotpunio svoju Mark kolekciju sa devet nijansi Gel Shine lakova za nokte. Ako ste ljubitelj upečatljivih i jarkih lakova, ovaj dodatak će sigurno razveseliti lakoholičarke. 

Vjerujem da je većina vas probala Gel Shine lakove, pa tako danas neću pisati recenziju jer imam jednu od prošle godine OVDJE, a radi se o istim lakovima. Pa ako vas zanima recenzija, skoknite na taj post.
Danas samo donosim swatcheve da se lakše možete odlučiti, ako ih već imate namjeru kupiti.
Uvijek je ljepše vidjeti stvarne boje od onih u katalogu.

Trenutno je akcijska cijena, pa tako možete naručiti dva za 7,90KM.

Uživajte!

__________
MARK BY AVON, GEL SHINE - CERISE-LY
__________
MARK BY AVON, GEL SHINE - VIOLETIZED
__________
MARK BY AVON, GEL SHINE - VIOLACEOUS
__________
MARK BY AVON, GEL SHINE - SEA MY NAIL
__________
MARK BY AVON, GEL SHINE - PERIWINKLES
__________
MARK BY AVON, GEL SHINE - PINE-APPLED
__________
MARK BY AVON, GEL SHINE - DAYSIE
__________
MARK BY AVON, GEL SHINE - SO JELLY
__________
MARK BY AVON, GEL SHINE - SUREBET

NAIL STYLE STUDIO, MINI NAIL ART

__________
MARK BY AVON, NAIL STYLE STUDIO, MINI NAIL ART - GOLD
__________
MARK BY AVON, NAIL STYLE STUDIO, MINI NAIL ART - CORAL
__________
MARK BY AVON, NAIL STYLE STUDIO, MINI NAIL ART - WHITE
__________
MARK BY AVON, NAIL STYLE STUDIO, MINI NAIL ART - BRIGHT PINK


Broj komentara: 8

  1. Odgovori
    1. hvala ti na pohvalama, uvijek ih je lijepo čuti xoxox

      Izbriši
  2. Odusevljena sam slikama. Svaka cast! 😘😘

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja obožavam ovu liniju lakova. Stvarno su predivni. Imam žuti i lavandu još do nisu postali Mark. Odlični lakovi. Što se tiče slika neću ni da komentarišem. Oduševljena sam.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i ja gel shine liniju. Obicno su mi avon lakovi najtrajniji na noktima

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Zahvaljujem se na pohvali :):):):) i drago mi je da su fotke vecini lijepe

      Izbriši