ESSENCE - LIGHT UP YOUR FACE, LUMINIZER PALETTE


Jedno vrijeme sam koristila stalno ovu paleticu Essence iluminatora, pa je onda pala u zaborav. Nedavno sam je opet počela koristiti češće pa odlučih napisati nešto o njoj iako više nemam ni pojma da li se prodaje. Ja mislim da je još uvijek možete naći na stalcima pa ću ipak napisati nešto o njoj
Iz priloženog, u paleti se nalaze tri iluminatora ili hajlajtera, kako hoćete. Paleta nosi naziv 10 Ready Set Glow i to je jedina paleta u ponudi.


Paletu volim i smatram da je odličan i pristupačan proizvod za svima nam omiljeni glow. Puderi su mekani i svilenkasti, a meni se ne truse pretjerano, osim možda prve nijanse po redu, ali ništa strašno. Ambalaža je dovoljno čvrsta da zaštiti proizvod od rasipanja po ladicama ili neseserima.


Prva nijansa je najprirodnija i ona ne sadrži nikakav shimmer niti šljokice. Sadrži blagi sedef. Na tamnijem tenu bi možda mogla ostaviti sivkasti trag, jer je proizvod blago obojan. Pogodna je za svakodnevnicu jer na direktnom suncu nećete primjetiti onaj očiti shimmerasti sloj.


Druga nijansa mi je omiljena jer je lagano roskasta. Takvi iluminatori najbolje pristaju mom tenu i najviše se ističu. Moguće je da blago istakne pore na licu, pa tako smatram da nije baš najbolji izbor ako imate problema s proširenim porama.


Treća nijansa u paleti je neutralna boja šampanjca. Djeluje nešto tamnija, ali lijepo se prilagodi nama s tenom neboje. Meni inače zlatniji i tamnije šampanjac nijanse ostavljaju mrljav odsjaj jer mi ne pristaju iz očitih razloga. Ova nijansa na licu izgleda odlično, pogotovo kada je koristite u kombinaciji s nekim fiksatorom ili maglicom za lice. I ona blago istakne proširene pore, a to možete vidjeti i na swatchevima.


Paleta mi je draga. Nije omiljena ali od mene idu tople preporuke ako tražite nešto povoljnije, a da solidno odrađuje svoj posao.  Još k tome dobijete tri različite nijanse po cijeni od 8,45 KM.





Nema komentara