BALEA - BEAUTY EFFECT, HYALURON BOOSTER



Jučer sam vam pisala o svojoj omiljenoj noćnoj kremi sa glikolnom kiselinom. Klik ovdje ako vas zanima. Danas opet pišem o jednoj kiselini, ali ova ima jednu posve drugačiju ulogu u njezi kože, a radi se o svima poznatoj ultrapopularnoj hijaluronskoj kiselini. Malo ću laički pričati prvo o hijaluronu, pa prelazimo na recenziju.


I dok glikolna kiselina pomaže da otklonimo mrtve stanice na koži, hijaluron nam pomaže da zdrave stanice zadržimo što duže. 
Hijaluron se prirodno nalazi u našem tijelu i vezivnom tkivu. Ima ulogu u očuvanju hidratacije naše kože, kao i organa. Veže na sebe vodu, te jača funkciju kolagena u tijelu, kao što i obnavlja oštećeno tkivo kože. S vremenom koža počinje gubiti hijaluron, pa se tada počinju javljati i prve bore, te se koža teže obnavlja prilikom oštećenja, a i postaje dehidrirana. Utječe i na druge funkcije u tijelu, ali to sada nije bitno.

Zato nam kozmetičke kuće nude razne pripravke i kremice s ovim sastojkom. Hijaluron ima nešto veće molekule koje teže prodiru u dublje slojeve kože, pa će tako najbolje rezultate imati samo na površini kože, koja će djelovati punije i lijepo hidratizirano. 
Za dublje slojeve kože i bore, rješenje su hijaluronski fileri, tj. injekcije, koje izgledaju dosta prirodno, ali smatram da o njima prije 35 ne treba ni razmišljati.

Ako se pitate je li vaša koža premlada za hijaluronske kreme, ja kažem da nije. Velike su šanse da ga već koristite i nesvjesno u nekoj od preparata za njegu kože. Njega protiv bora je prevencija, a već nastale bore nažalost, u velikom slučaju mogu riješiti samo invazivniji tretmani, poput injekcija.


Prošlo je več neko vrijeme kada sam od Anele dobila ovaj serum. Radi se o Baleinom Hyaluron Boosteru. 
Prvobitno sam ga namijenila samo za područje oko očiju, ali ga ipak koristim na cijelom licu jer mi se sviđa na dodir. Smiješno, ali ostavlja neki film na koži, nikako napadan, pa mislim da ako ga koristite u kombinaciji s još nečim, lijepo će zaključati sve to što ste stavili na lice. 

Koristim ga ujutro i ispod šminke, jer zagladi lice i djeluje dobro u funkciji primera.

U uskoj bočici, koja sadrži 10 ml proizvoda, nalazi se serum, bez mirisa i boje. Teksturom podsjeća na gel za kosu.
Vrh bočice i ovaj široki, plosnati otvor služi za masažu i samo nanošenje proizvoda na lice, što je ok. Malo duže treba dok umasirate u lice, ali sav proizvod koji ste nanijeli ide direktno na lice i tu se i upija, dok, kada radite s prstima, dosta proizvoda ostane i na prstima. Ja ipak umasiram prstima, jer, ain't nobody got time for that.


Možda će vam se učiniti da izađe malo proizvoda, ali vjerujte, jedna pumpica se rasporedi po cijelom licu, okoloočnom području i do pola vrata.

Nakon što umasirate u kožu, nastat će lagano ljepljivi sloj na licu, koji potpuno nestaje dvije, tri minute. Kada se potpuno upije u kožu, ostaje lagani film na koži, od koje koža djeluje baršunasto, ali ni blizu kao silikonski primeri i kreme, neki je posve drugačiji osjećaj. Taj film se opet osjeti kada se umivate, jer se nekako rastapa u dodiru s vodom i vrlo lagano nestaje. Pretpostavljam da je to zbog glicerina visoko u sastavu.

Serum u sastavu ne sadrži čistu hijaluronsku kiselinu, nego sol koja se dobiva iz hijaluronske kiseline, što ne znači da je to loša ili manje djelotvorna stavka. Sol hijaluronske kiseline dosta bolje i lakše prodire u kožu, ali bilo bi lijepo da sadrži i određeni postotak pravog hijalurona.

Da li sam osjetila neke beneficije od ovog seruma? Rekla bih da nisam, ali serum je jako lagan i savršen za moje dnevne potrebe. Nekada ga kobinujem sa još nekim uljem ili kremom. Zavisi za što sam raspoložena taj dan, a nekada ga nosim i samostalno. Krasan je i u ulozi primera, ako tražite nešto lagano, svakodnevno. Rekla bih i da je dobar za područje oko očiju, ako vam je potrebno nešto takvo.

Mislim da će odgovarati svakom tipu kože lica, osim izrazito suhoj koži. Možda i može u kombinaciji sa nečim malo jačim. Iako ja nisam iskusila nikakvo isušivanje kože radi njega, moguće je da to može napraviti.

Sve u svemu jedan lagan, dnevni serum, Dobar za ispod šminke, Preporučujem ako vam se ne daje neki veliki novac na serum ili primer.


Jeste li probale ovaj serum? Ako da, kakvo vi mišljenje imate? 



Broj komentara: 19

  1. WOW! Bas si me zainteresirala sad za ovaj proizvod. Morat cu ga potraziti u najblizem Dm-u. Jel znas koja mu je cijena, otprilike?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj primjerak je stigao iz Hrvatske, nisam ga viđala kod nas u DM. Doduše ne mora značiti da ga nema. Košta oko 10KM, manje više

      Izbriši
    2. E to me i zanimalo, jer sam ja u Hrvatskoj. Bas cu pogledati iduci put kada budem blizu DM-a. Hvala ti puno!

      Izbriši
    3. Eto odlično, kod nas u BiH ga ne drži niti jedan DM, iako imaju ovu hyaluron liniju,pojedine stvari

      Izbriši
  2. Da li je efektivan sto se tice hidratacije? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zna li neko koji je proizvod iz Baleje dobar za mesovitu kozu? Zanima me serum sa hijaluronskom kiselinom

    OdgovoriIzbriši
  4. I molim za pomoc ako neko zna sta da koristim za lice jer pocele bubuljice da mi izlaze po celu a i flekice male,inace nisam u pubertetu😄jer imam 37 god

    OdgovoriIzbriši