AVON - LUXE EYESHADOW PALETTE, GOLDEN SMOKES, LOOK


Pozdrav. Vama koji čitate i mom dragom blogu, kojega nisam posjetila zadnja dva mjeseca. Loša sam mu majka, znam.. Danas također neću tipkati ništa, osim uvoda. Malo mi se sada osladilo pa kontam da je vrijeme tipkati ovu silu svega u skicama. Da ne duljim, danas vam piše jedna djevojka, koja je prihvatila ponudu da kod mene uradi jedan gostujući post. Za početak, napisala je jednu brzu recenziju, a na kraju posta vas čeka look.
Mi se čitamo drugi dan






''Ovaj put nije s vama Nikolina kao što ste navikli. Zovem se Vanesa i danas malo gostujem na Nikolininom savrsenom blogu... (čuj nje... hehe) Ovdje mozete pogledati moj blog --->https://vanessavkblog.wordpress.com/


Kao što vidite po naslovu pisat ću o Avon Luxe Golden Smokes paleti sjena.


Krenuti cu od same cijene koja iznosi 24.90KM,mislim da je jako povoljna te da za taj novac odradi odlican posao. Što se tice vanjskog izgleda paletice,po meni je preeelijep,zlatno pakiranje i uz to jakoo kvalitetno. 

Paletica se sastoji od 5 sedefastih sjena i malog aplikatora. 
Sjene su idealne za ove predstojece božićno-novogodišnje praznike. Sve sjene su shimmeraste sto se meni bas i ne svidja,vise bi volila da ima jedna-dvije mat ali sjene kao sjene su dobre. 
Ja sam napravila jedan look s ovim sjenama i to bi bio kao jedan everyday look. Dosta pisanjaa pogledajmo sličice.




 Kao prijelaznu sjenu sam koristila sjenu br.2 (na paleti nisu napisana imena nijansi tako da sam ih poredala po brojevima). U vanjskom kutu oka koristila sam tamniju sjenu (br.1) i u unutarnji kut sjenu br.4. Cijeli look sam jos upotpunila tušem.''

IMG_5986.JPG




To je to za danas. Jeste li isprobali Luxe paletice? Ako da, koja i kako vama odgovaraju?

Pozdrav veliki

1 komentar

  1. This produced looking good , I never use this is new for me, I hope it will be easy for quick make up ,

    OdgovoriIzbriši