ESSENCE - SUPERFINE EYELINER PEN


Nisam baš ljubitelj eyelinera u formi flomastera. Uvijek se vrh istroši, čak i nakon par korištenja.
Kod ovog sam se na prvu obradovala  jako tankom i preciznom vrhu, kao i intenzivnom crnom, mat formulom.
Međutim kako to i biva, vrh se nakon pet ili šest upotreba u potpunosti počeo raspadati i tako da to kažem, tupiti. Pored toga, u sam vrh nije uopće dolazio proizvod više. Morala bih ga dobro ''otresti'' par puta da se proizvod slije, šteta jer mi se eyeliner kao eyeliner veoma svidio.

Tome sam stala u kraj tako da sam ga prerezala ukoso, tako dobila jednak oštar vrh i eyeliner se do te točke sasvim lijepo sliva, a ostao je i jednako praktičan za nanošenje. Služi mi do danas jednako dobro, a imam ga neka tri mjeseca možda. Stalno je u upotrebi.



Ako izuzmemo ambalažu, sam eyeliner je odličan. Dugotrajan, lijepo pigmentiran, na kapcima se brzo suši i lagano se nanosi čak i preko naboranijih kapaka.

Eyeliner je super jedniostavan za početnike, jer je njime zaista lagano povlačiti ravne linije i izvući onaj flick.
Napominjem, mana je što ćete se ipak morati sve više truditi svaki naredni put, dok ga jednom ne prerežete.

Još jedna mana je mililitraža. Dobijete jedan mililitar i to je to.

Skidanje se obavlja nešto teže. Najbolje ga uklanjati uljem. Ne savjetujem ga nanositi bez baze ili sjenila jer ostavlja stain na kapcima.


Sve u svemu, dobar eyeliner u početku, poslije, prosudite sami da li vrijedi ove sitne dorade flomastera.

Puseeee
Nina

Broj komentara: 6

  1. meni ovo nista ne valja,em dosao poprilicno suh,em mi predug vrh pa se lako lomi...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ne volim nikako ove u flomasteru, jos mi nije naletio neki da me baš oduševio, osim Artdeco koji mi je bio baš dobar, al opet su tečni zakon :D

    OdgovoriIzbriši
  3. i meni je bio dobar prvih 20ak dana. zatim se osusio, a vidis mogla bih ga zasjeci, ako ga nadjem, hocu. valjda ga nisam bacila :D bas je bio pigmentiran i crn kad sam ga tek otvorila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam ga probala, a ne privlaci mi nesto paznju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam isti.Isti problemi, nakon sat vremena mi se pocne prenositi na kapke, a i cetkica se promijenila. Primijenit cu savjete, valjda bude bolje.Inace lako se nanosi i precizno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni ja nisam imala sreće s ovim tipom eyelinera. Nisam sigurna da li bih mu dala priliku. Ma da mi se dopada što je prilično pigmentovan. xx

    OdgovoriIzbriši