GLAM*GLOW Supermud Clearing treatment - maska za dubinsko čišćenje lica

Kada su u pitanju maske za lice već nakon jednog do dva korištenja mogu raspoznati jel to-to ili nije. Moje problematično,  masno lice, sklono aknama  toliko je maski testiralo da odmah može reći jel ima prolaznu ocjenu ili ne, a tek dalje tijekom korištenja može se uvidjeti jesu li to bili dugoročni ili kratkoročni efekti.

Danas ću vam pisati o GLAM GLOW Supermud Clearing tretmanu koji je Beauty award winner iz 2010. godine. 



Ovu masku sam već dugo vremena zagledala i željela isprobati,  ali nisam nikako mogla doći do testera . Time je moja patnja još veća bila,  jer zbog njene cijene stalno sam odgađala kupovinu. Cijena se mijenja ovisno o prodajnom mjestu, ja sam ju naručila online. Čula sam da je ima u Douglas parfumeriji u Zagrebu, ali nisam išla provjeravati cijenu . Online cijena se kreće od cca 44€-62€ , da velika razlika, ali to je ta ekonomija. Imate ju na Lookfantastic , gdje je trenutno najpovoljnija 44,43 € , a ja sam ju kupila sa HQhair dok je bila na popustu, te je platila nekih cca 36€ .Možete ju još pronaći na Feelunique ili tko je blizu Njemačke u Douglasu po cijeni cca 50 €.  


Kada sam ju napokon dobila u svoje ruke nisam znala što bi prije od sreće. Prvo, velike pohvale na pakiranju, apsolutno su se potrudili da se osoba koja ju otvara posebno osjeća.  Neobično pakiranje, "Hello sexy" poruka su dovoljni znaci za izmamiti pozitivne vibracije. 


Malo teško padne k srcu vidjeti samo 30g za tu cijenu, te je prva pomisao bila "nadam se da ćeš valjati , inače ću pojesti sama sebe " :D Da, istina , svima nama teško padne kada nešto dobro platimo , a  onda shvatimo da nije vrijedno toga. U nastavku pročitajte jesam li pojela samu sebe, ili je maska ipak valja... :D

Već sam rekla da je na izgled drugačija od svih do sada. Ima zaštitnu foliju , što je plus, dok je minus sama "teglica". Naime, kako je jako mala ambalaža, i dođe jako malo proizvoda  teško je kontrolirati količinu koja se vadi. Ako imate duže nokte, kao ja, to će vam zadati još više problema, a žao mi ju nanositi sa kistom jer mislim da se tako više proizvoda troši. 


Kada sam ju otvorila osjetio se blagi-herbalni miris. Ništa prejako i osjetljivo za nos,  smatram da oni koji su osjetljivi na mirise ne bi trebali imati problema jer stvarno nije jak.

Rezultati koji se očekuju korištenjem ove maske :


Rezultati koje sam ja dobila nakon par korištenja: 

 Već pri prvom korištenju vidio se jasan učinak maske. Maska svojim sastavom omogućava pročišćavanje pora, rješavanje problema kože kao što su prištići, ožiljci, miteseri , pa čak i urasle dlačice i sve druge nepravilnosti koje su obuhvaćene. Može se koristiti kao full maska, dakle preko cijelog lica, ili samo kao spot tretman, odnosno samo da stavite na prištić ili dijelove koje želite "pročistiti" . Ukoliko se koristi kao full maska navodno može biti dovoljno za 17 korištenja, ako se koristi po 2g, ili ako se koristi kao spot treatment onda bi trebalo biti dovoljno za 1000 korištenja, odnosno 0,34g. 


Ja sam ju koristila kao full masku, te na slici iznad možete vidjeti "masne točkice" . To su nečistoće koje je maska izvukla. Držala sam je u prosjeku 15-20 minuta, iako se relativno brzo osuši ja je držim još malo, ono za svaki slučaj, nek ostoji :D Po "masnim točkicama" mogu biti sigurna da maska obavlja svoj posao, a nakon umivanja vidim i konkretan učinak.


Fotografija iznad je rezultat korištenja maske samo jedanput , a prije toga nisam stavljala masku na lice 15 dana . Dakle , pore su bile vidljivo nečiste prije korištenja i maska je uspjela veliku većinu problema riješiti iz prve. 

Ono što mi se posebno sviđa kod ove maske je njena lagana tekstura, uopće nije teška na licu te se najbrže ispire od svih maski koje sam probala. Prilikom ispiranja osjeti se onaj "uljni" , mekani dodir , ali nakon potpuno umivenog lica tog  uljnog traga više nema. Koža ostaje očišćena, te bez ikakvih tragova.

Nakon korištenja ove maske potrebno je dobro nahraniti kožu , jer ima tendenciju isušivanja. Prilikom prvog korištenja i rezultata podsjetila me na već do sada moju hvaljenu Himalaya Neem masku . 

ZAKLJUČAK: Ovo je jedna uistinu odlična maska za čišćenje lica, prije svega jer to obavlja dubinski,  a na lagan način. Dakle, ova maska izbacuje sve nečistoće što se nalazi ispod površine kože lica, te čisti nepravilnosti na površini kože. Učinak je odmah vidljiv, te traje duže od do sada korištenih maski . Tek sam na početku korištenja, te ne mogu reći koliko je utjecala na dugoročne promjene, ali vjerujem da će ih biti. Njena jedina, i najveća mana je cijena. Skupa je za ovako malu količinu, te ukoliko želite sličan učinak preporučila bi vam Himalaya Neem masku kojoj je cijena cca 4€ .

Prednosti GlamGlow maske (osim samog kvalitetnog učinka) su i lagana tekstura, brzo ispiranje, bez "blatnjavih" tragova po wc-u i svuda oko sebe, te ono što mi se posebno sviđa je što ne izaziva užasno crvenilo nakon ispiranja. Upravo njene prednosti su nedostatci Himalaya Neem maske koja je puno teža, te treba čitava vječnost da se ispere sa lica, a nakon toga još pola života da se očisti umivaonik i sve okolo njega. :D

Masku preporučujem svima , smatram da je ovako nešto potrebno svim tipovima kože jer koža sve pamti i sve nakuplja u sebe i kad-tad sve će nam vratiti, a to će godine najbolje pokazati :D

Jeste li Vi probali ovu ili Himalaya Neem mask ? Imate li još neku za preporučiti ? Slobodno se izjasnite u komentarima.


Hvala na čitanju, pozdravček od Tanje :* 




Broj komentara: 10

  1. Svaka cast na recenziji! Vec duze vreme merkam ovu masku ali upravo zbog cene mi se ne da kupiti. :) Prosto nije prioritet... :) Ali bas mi je drago da je neko s nasih prostora napravio review i moram reci da si mi je vratila u misli. A taman sam zaboravila na nju! :) Ne znam da li si probala onu Freeman masku/peeling sa ugljem i crnim šećerom? Citala sam ovih dana da je jako dobra, a cena je smešna, pa mozda vredi probati. :)
    Pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je zbilja ogromna, ja i kad sam skupila novac opet sam se premišljala da ili ne, ali skupila sam hrabrosti i odvažila se na kupnju i nisam nimalo požalila. Freeman proizvode nisam nikako koristila, tako ni tu masku. Kad mi je bila dostupna nije me privlačila, a sad kad su mi neke stvarčice privlačne nije mi više dostupno :D I tako to uglavnom ide, ono što je teško za nabaviti baš nas privlači :D Ako je probaš obavezno javi dojmove :*

      Izbriši
  2. Samo zbog cijene nisam još isprobala ovu masku, no kad vidim kako ima efekta, nekako mislim da ću na kraju pokleknuti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Efekta definitivno ima,sad sve ovisi o potrebama pojedinca,meni je itekako potrebna :D Ako se sjetiš u prolazu pitaj u Douglas-u imaju li tester pa da probaš prije kupnje :)

      Izbriši
  3. I meni je cijena jedino što me odbija, jednako dugo ju želim… no kako gledam na kraju će ipak završiti kod mene :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja imam GlamGlow masku za hidrataciju,koristim je duze vreme i prezadovoljna sam.Cena jeste malo veca ,ali kvalitet je neosporan..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru, jer upravo Tvoj komentar je presudio i naručena je i ona prije par minuta :) Stalno sam čitala kako ove dvije u kombinaciji čine "savršenu kombinaciju" za lice ali nekako sam mislila da mi je više potrebna ova clearing kao tretman, iako sam stalno mislila i na onu za hidrataciju.. tako da je i ona uskoro u mojim rukama :) Drago mi je što nje dođe malo više, a cijena ista... Jel je ti ostavljaš preko noći ili ?

      Izbriši
  5. Ok, čini mi se da ću ovu sigurno isprobati! <3

    OdgovoriIzbriši